دولینگود

ایمیل

hello@duolingood.ir

تلفن

021-74391370

ما را دنبال کنید :

تقلب در آزمون دولینگو

موضوع تقلب در آزمون دولینگو یکی از سوالات متقاضیان این آزمون بین‌المللی است. اهمیت آزمون دولینگو برای ادامه تحصیلو گرفتن پذیرش باعث شده است تا برخی از متقاضیان این آزمون به فکر راه‌حل‌های دیگری جز ارتقای دانش زبان انگلیسی باشند. 

به دلایلی که در ادامه ذکر شده است، ما به متقاضیان آزمون دولینگو پیشنهاد می‌کنیم که در این آزمون تقلب نکنند!

 

 

 

فهرست مطالب

بهبود نیم نمره آزمون دولینگو ممکن است پذیرش یکی از دانشگاه‌های خوب دنیا را برای شما فراهم کند. در این میان افرادی سودجو نیز با تبلیغات سعی در جذب داوطلبانی دارند که یا زمان کمی برای یادگیری دارند و یا از بالا رفتن نمره خود ناامید شده‌اند. اما باید دید که تقلب در آزمون دولینگو چه عواقبی برای شما در پی خواهد داشت.  در ابتدا به این سوال پاسخ می‌دهیم که چه اقداماتی در آزمون دولینگو تقلب محسوب می‌شود.

چه اقداماتی در آزمون دولینگو تقلب محسوب می‌شود؟

قوانین آزمون دولینگو که در ابتدا آزمون نیز ذکر می‌شود بسیار ساده است و عدم پیروی از آن‌ها تقلب محسوب می‌شود و باعث میشه نمره آزمون شما لغو گردد. این قوانین شامل موارد زیر است:

  • استفاده از هدفون ممنوع است.
  • استفاده از هرگونه وسیله‌ای در طول آزمون از جمله تلفن همراه، یادداشت یا کتاب درسی ممنوع است.
  • هیچگونه تعامل یا تماسی با شخص دیگری نباید وجود داشته باشد.
  • هیچ کاغذ یا نوشته‌ای نباید در دسترس شما باشد.
  • نگاه خود را روی صفحه نمایش ثابت نگه دارید.
  • به هر دلیلی از محیط نرم افزار آزمون خارج نشوید.
  • از نرم افزار های دوربین وب ثالث نباید استفاده شود.
  • از مانیتور دوم یا هر نرم افزاری که به شما اجازه می دهد از راه دور به رایانه خود دسترسی داشته باشید یا صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید، استفاده نکنید.
  • در طول بخش اسپکینگ، حداقل 30 ثانیه در مورد موضوعات تحت پوشش صحبت کنید.
  • برای شرکت در آزمون، از نام یا شماره شناسایی شخص دیگری استفاده نکنید.
 
همچنین در وبسایت رسمی دولینگو نوشته شده است که اگر احتمال اینکه شما را قالب‌های آماده و متن‌های از پیش نوشته شده استفاده کرده اید، نمره شما باطل شده و از شما درخواست خواهد شد که مجددا در این آزمون شرکت کنید.

عواقب تقلب در آزمون دولینگو:

به صورت کلی در همه آزمون‌های بین المللی جریمه‌ای برا تقلب در آزمون در نظر گرفته شده است و در آزمون دولینگو نیز عواقبی برای تقلب در این آزمون در نظر گرفته شده است که اولین قدم ابطال نمره آزمون شما است. در وبسایت رسمی آزمون دولینگو چنین نوشته شده است:
 

ما می دانیم که گاهی اوقات افراد مرتکب اشتباه می‌شوند، شرکت کننده آزمون ممکن است ناخواسته قوانین را زیر پا بگذارد. اگر اتفاقی رخ دهد که ما را از تایید نمره شما باز دارد، متوجه می شوید که جلسه آزمون باطل شده است، و در بیشتر موارد، بدون هزینه اضافی، شانس دیگری برای شرکت در آزمون خواهید داشت. و اگر فکر می کنید که آزمون شما به اشتباه باطل شده است، ممکن است این امکان برای شما وجود داشته باشد که درخواست تجدید نظر کنید.

عواقب تقلب در آزمون دولینگو جدی است و در صورت سختگیری شما برای همیشه از شرکت در این آزمون منع خواهید شد. پس توصیه ما به شما افزایش سطح زبان و آمادگی برای این آزمون است. 
 

ثبت نام کنید

و بیش از ۵۰۰۰ نمونه سوال آزمون دولینگو را تمرین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *