دولینگود

ایمیل

hello@duolingood.ir

تلفن

021-74391370

ما را دنبال کنید :
آشنایی با

دانشگاه ایالتی آریزونا

دانشگاه ایالتی آریزونا به عنوان برترین دانشگاه در ایالات متحده برای نوآوری در پنج سال متوالی انتخاب شده‌است، دانشگاه ایالتی آریزونا (Arizona State University یا ASU) در حال ایجاد راه‌حل‌هایی برای اطمینان از دسترسی همه دانشجویان به آموزش با کیفیت بالا است.

فهرست مطالب

دانشگاه ایالتی آریزونا (ASU) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در منطقه شهری فینیکس مرکز ایالت آریزونا واقع شده است. ASU که در سال 1885 به‌عنوان مدرسه عادی توسط مجلس قانون‌گذاری آریزونا تأسیس شد، اکنون یکی از بزرگترین دانشگاه‌های دولتی در ایالات متحده است. برخی تعطیل شدند، این مرکز آموزشی به طور پیوسته نقش خود را گسترش داد و در اوایل قرن بیستم به کالج دولتی و سپس در اواخر قرن بیستم به دانشگاه دولتی ایالت آریزونا تبدیل شد. 

دو دهه پیش، دانشگاه ایالتی آریزونا در کنار دسترسی گسترده به آموزش با کیفیت و تأثیر اجتماعی معنادار، مسیری جدید و بلندپروازانه را برای تبدیل شدن به یک دانشگاه جامع که در مسیر تعالی ترسیم کرد. تمام انرژی، خلاقیت و منابع دانشگاه ایالتی آریزونا برای طراحی یک دانشگاه منحصربه‌فرد و فرارشته‌ای متعهد به دانش‌آموزان و استادها است. امروزه، ASU الگویی برای دانشگاه تحقیقات عمومی آمریکا است.

در ASU، فرهنگ نوآوری و خلاقیت محققان پیشگام را از سراسر دنیا به این دانشگاه می کشاند و دانشجویان بسیار واجد شرایط را از 50 ایالت و بیش از 130 کشور جذب خود کرده است. ASU در حال گسترش فرصت های آکادمیک و کارآفرینی برای هر نوع یادگیرنده در تمام مراحل زندگی‌شان است.

دانشگاه ایالتی آریزونا نزدیک به 145000 دانشجو دارد که به صورت حضوری در کلاس ها شرکت می‌کنند، بیش از 62000 دانشجو که به صورت آنلاین در دوره‌های این دانشگاه شرکت می‌کنند. از این تعداد 112000 دانشجو در مقطع کارشناسی و نزدیک به 30000 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، در پنج پردیس دانشگاهی و چهار مرکز آموزشی منطقه ای در سراسر ایالت آریزونا مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه ایالتی آریزونا 350 رشته دانشگاهی را از طریق 17 کالج و بیش از 170 مرکز و مؤسسه بین رشته ای را برای دانشجویان مقطع کارشناسی و همچنین بیش از 400 رشته تحصیلی را در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر از طریق برنامه‌های آموزشی خود ارائه می‌دهد.

معروف‌ترین فارغ التحصیلان دانشگاه ایالتی آریزونا

با توجه به قدمت بیش از ۱۳۸ ساله دانشگاه ایالتی آریزونا طبیعی است که تعداد چهره‌های سرشناس فارغ التحصیل این دانشگاه چشمگیر باشد. از مهم‌ترین فارغ التحصیلان این دانشگاه به افراد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • جیمی کیمل: کمدین، صداپیشه، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده تلویزیونی، نوازنده، مجری و مجری رادیو آمریکایی است.
  • فیل میکلسون: گلف باز آمریکایی است. او در تور PGA بازی کرده و ۳۸ بار برنده این تور شده است.
  •  کِیت اسپِید: طراح مد و کارآفرین اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی برای طراحی و تولید کیف‌های زنانه خلاقانه معروف بود.
  • داگلس ای. «داگ» دوسی: فرماندار کنونی ایالت آریزونای آمریکا است.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، مبلغ پرداخیت می تواند فقط شامل شهریه یا شامل شهریه و و هزینه ها باشد. هزینه ها شامل مسکن و غذا، کتاب، حمل و نقل می باشد و هزینه های شخصی بسته به سبک زندگی شما متفاوت است و باید در هزینه های کالج شما در نظر گرفته شود.

حداقل شهریه

$30.000

حداکثر شهریه

$68.000

پذیرش در دانشگاه

برای پذیرش در دانشگاه های اروپا و آمریکا به راهنمایی نیاز دارید؟ در وبسایت ثبتنام کنید.

ما در دولینگود چگونه به پذیرش شما کمک می کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *